Jävla hosta...

Alltså nu är det nog 1 v sen jag slutade med pencillingen för min halsfluss.. Jag fattar inte varför hostan inte vill ge med sej. Jag orkar fan inte med detta!! Hosta dag in och dag ut. Värst är det på morgonen och på kvällen. Jag har inte ont i halsen utan det är bara slemmhosta som är irriterande så in i baljan. Hosta på natten, bläk!!!

Har precis plockat fram kläder som ja ska ha i morgon så jag slipper kliva upp tidigare. Börjar kl 9.00 i morgon.. känner jag mig själv kommer jag kliva upp tidigare, typ när solen går upp. Skulle inte vatt dumt när jag tänker efter, en kaffelaffe och nyhetsmorgon :) Vuxenpoäng :)

Funderar på att träna i morgon efter jobbet.. har stängningen i morgon, vilket innebär att ja slutar senast 17.45. Håller tummarna för att det inte är så mycket folk där på gymmet, hopplöst då runt 17.00 -19.00 typ. Men men...
Herre tid och da, klockan är inte mycket men ändå är jag hur tlött som helst. Inte konstigt egentligen när morgonen började som den gjorde. haha!

Nu ska jag slänga mej på soffan och bara va...


                                                                     Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0