God morgon

Ohhh jössös känns märkligt att vakna innan tuppen må ja säga! Har dessutom sovit som en kratta, som vanligt..
Egentligen är klockan just nu 05.05 hehe och här sitter  jag o skriver som ingenting. :) tur att man är morgonpigg.
O den där dryga hostan som ja har dragits med ett tag nu e ju givetvis kvar,hur jobbigt och irriterande är inte det på en skala mellan 0.5-5 hmmm över! Tröttsamt!

Igår var jag på loket och tränade innan de stängde, sjukt skönt att röra på döfläsket :) Blev kondition och mestadels bålträning.I slutet satt ja på en spinningcykel o svettades weiiii.. Egentligen när man tänker efter. löpband och cyklar osv hur tråk är det inte då?! Man kommer ingevart... hehehhe stått o tänkt på det när ja väl e där o springer för mitt liv hehe, shit va lökigt :)

va på stan igår me, va sååå sugen på att shoppa.. men när man  väl vill ha nått så ja då är det nån som trollat bort de sakerna. Märkligt!Hittade iaf 2 klänningar, kan lägga upp bilder på den under dagen eller nått för det hinner jag tyvärr inte nu. Det va en blå sommrig och en som va typ beige/guldig. mmmm så sugen på att börja använda dem nuuu. :) Hårspray köpte ja me, ett måste! Efter detta roliga kalaset gick vi på waynes och tog oss en Chai latte, lätt värda den! Väl hemma hos mej så slingade jag syster ysters hår, röda slingor.. sjukt nice nästan så ja va lite sugen ja me.. men hur skulle det sett ut liksom hmm blont och rött..  näää. Får bli en annan gång i livet kanske :)

Nähe vad sägs om att kanske göra sig iordning till jobbet, här skulle jag kunna sitta och skriva hela dagen annars :) Jag slutar redan vid på 13.00 idag, faaaaaan va underbart! Då ska ja hem och tvätta oo slappa.. kanske tar en powenap oxå, återhämtning hehe.


                                                                               Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0