varmt varmt!!!

Ja idag har det varit riktigt jävla varmt, ursäkta språket.. men så är det faktiskt!

Vaknade hyfsat tidigt idag, så vid 9 tiden drog syrran och jag till stranden.. blev faktiskt Saltö. Där låg vi ett bra tag innan det började komma folk, givetvis skulle det komma ett gäng som va runt 60 år eller nått.. det som va läskigt va alla gubbarna som glodde. bläk! Inte speciellt roligt när man märker att de har lite fjong hehe.. läskigt men sant. så syrran och jag flyttade oss några meter om man säger så, rätta sagt till hopptornet :) Där låg vi på kanten och stekte några timmar till. Alltså det va så sjukt varmt att bara ligga och steka så att jag tog mej några bad. och nej det blev inga tantdopp idag heller.. :) Men däremot vet ja en annan person som gjorde det.. inledde med att gå ner på trappstegen, skrek Huuu, skvätte lite kallt vatten på sej och avslutade med att doppa rumpan sen upp till halsen.. tror ni ja skrattade nått eller.. hon va ju tusan värre än de äldre damerna som gick ner för trappan och slängde sej bakåt utan att pipa :) hehehe! Ja kan säga.. hade ja inte badat hade jag nog lökat ihjäl eller vatt en kolbit.. blev solbränd idag me, konstigt hehhe :) Nu har ja nog blivit lagom solbränd tror jag.. Just nu känner ja att det skulle vatt bra med ett busväder med lite regn och blixter och dunder, allt för att försöka lätta på den tryckande luften. Aja, nu ska ja sluta klaga på det fina vädret, det är bara till att vänja sej!

Idag har ja inte gjort någonting speciellt förutom att steka, bada, handla, tvätta och städa.. En helt vanlig dag för fröken Månsson. :) Blev så sugen på någonting nu, så det fick bli hemmagjord dipp och grönsaker. :) smarre.. Kollar på I robot oxå.. får bli läggdax tidigt känner jag, ögonen börjar svidda. Imorgon blir det jobb.. börjar 06.30 och slutar tidigt. Undra vad man ska hitta på imorgon.. hmm beror på vädret lite känner jag.. Nått som ja ska göra imorgonär iallafall att laga smarrig mat.. :)

Hoppas ni haft en toppen dag! Nu ska ja moffa ner mej i soffan och bara va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0