Redan sugen på sol&bad o den smarriga fruktsalladen

De härliga dagarna fortsätter. Idag har ja o en kollega till vatt uppe vid bastasjön och Vi tog med oss frukt, kaffe, vatten och kolakakor. Gotte :) Efter jobbet åkte jag, siss och Martin ut till Saltö för att svalka oss lite.Tror ja gjorde kanonkulan minst 4 gånger och det va lika uppfriskande varje gång. hehe. Imorgon ska det bli stek igen på Saltö, jag har förberett lite mellis till mej själv.. eller mellis o mellis.. en fruktsallad. Mums! Blåbär, vindruvor, jordgubbisar och melon.. Om man e sugen på nått krämigt till detta kan ja rekomendera kesellas nya med hallonsmak.. Oh längtar verkligen till imorgon eftermiddag.. :)



Blev ingen träning för min del idag, kände att ja ville ha en ledig dag :) istället får det bli träning i morronkväll när det börja bli lite svalare. Underbart :)

För tillfället sitter jag nermoffad i soffan och kollar på Die Hard :) lökigt, men det va så längesen man såg den. :) Tror ja kommer somna innan den slutar, typiskt.. men ska man upp 05.15 imorgon så orkar man inte sitta uppe o glutta klart :( Nähe om man  kanske ska ta o göra sej natteklar så man slipper det sen!? Hoppas ni allihop har haft en kanonbra dag antingen på jobbet eller semestern! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0