Intressant helg...

Tack för en helt fantastisk kväll igår Martinis! Va hur trevligt som helst :) Satt hemma hos mej först och drack lite o hade skojsigt. Det blev statt hela nattenlång sen :) Kom hem strax efter kl 03.00.. Lagom trött idag måste jag erkänna.. sovit på soffan i natt.. hade en som hade tagit för sej heeeeeeeeela sängen när ja kom hem.. snark!!! Nää men det va sååå skönt att ligga på soffan, inte alls knöligt, obekvämt eller ljust över huvudtaget! Tusan, då får jag vara lite trött idag? Är det ok att va trött? svar ja... Runt kl 14.00 ska vi gå bort till syster yster och Martin för att hjälpa dom att packa in en massa kartonger i bilarna, för att sedan ta lasset ut till huset. :) Spännande som tusan. Efter flyttlassen får man se vad som händer, har inte planerat någonting alls. Kollade precis på vädret och vad ja kunde se så skulle det eventuellt bli lite piskande regn och blixter och dunder :) sweeet! Tittar ja ut genom mina fönster, kan man se att det börjar dra upp och att vinden har börjat ta i... hoppas hoppas hoppas på att det blir regn o dunder för det tycker jag om.. mmm! Men men ska inte hoppas på för mycket  :)

Nähe om ja kanske skulle ta o göra mej iordning för att traska upp till siss lite tidigare, hon behöver nog min hjälp :) Eller lite kvalitettid :) Nu kommer snart Martinis för att hämta sina saker som hon lämnade här igår. Tack åter igen för en go kväll med möe skratt o dans o allt hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0