nått e på gång...

Ja nått e helt klart på gång... Alla på jobbet känner sej helt knasiga.. Alla har ont i huve, lite lätt illamående och trötta.. vad är det frågan om?! Istället för att hålla på att oja sej på jobbet kan man väl ta en alvedon eller nått i den stilen och bara gilla läget.. Slappna av kan man göra när man kommer hem, men det gäller att man är iaf lagom pigg på jobbet, för att kunna göra det man är bra på :) Hoppas på att inte fler personal är sjuka i morgon, då blir det mer slit. Nu ska ja tänka positivt, det är klart att vi skulle klara av att jobba utan 4 personal hehe, bara till att hjälpas åt.. utmaningar wihoooo! hehe äsch nog snack om jobb o krasslighet.

Efter jobbet gick jag på staun en runda för att shoppa lite träningskläder och jajamen visst hittade jag det jag sökte :) Blev tre nya plagg, rosa givetvis :) Så när ja hade gått på stan masade jag ner mej till gymmet, skönt! Det va knappt nått folk på gymmet heller så att det blev 2 timmar effektiv träning. Blev löpning, crosstrainer, ben, armar och mage.. Svettades lagom mycket, resten av veckan kommer träningen att fortsätta. Så jag hoppas på att nått ät på gång som sagt.. kanske det dyker upp en muskel eller två + att man fått bättre kondition :) För tillfället sitter jag nermoffad i soffan och spanar på tv. Känner faktiskt redan nu hur träningsverken börjar komma smygande :) Underbart! Det ja skulle behövt nu är lite massage.. jössös va gott det skulle va :) Men nu ska ja inte hoppas på förmycket hehe.

Hoppas ni haft det kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0