Mycket trevig kväll tillsammans med mina kollegor

Idag va det personalfest på förskolan & skolan.. Hade hur trevligt som helst! Det blev så möe skratt som helst. Det blev tre rätters middag på jobbet, hur gotte som helst! Det blev även va en trevlig tipsrunda, som man verkligen fick använda de få hjärncellerna man hade :) Verkligen ansträngde mej för att få cellerna att samarbeta med varandra :) Det kändes som de för en gång skulle fungerade, får se resutatet nästa vecka på jobbet... weeei så spännande! Efter den trevliga mauten och drycken begav vi oss ut till Saltö för att bowla, vilket jag ägde på! Snacka om att ha en dold talang! Varje gång ja bowlat tidigare har ja verkligen vatt ursel, men idag.. oj oj sopade banan med de 13 kollegor som va med. Wihooo, nån som vågar möta mej lr? moahah! Snacka om att vara bäst när det gäller. :) Sjukt rolig kväll hehehe... Nu skaa jag ta det lugnt resten av kvällen och i morgon kommer jag eventuellt åka till ungskär om det blir fint väder. Får se när jag vaknar i morgon, ska försöka ta sovmorgon men lyckad aldrig sova länge.. Är det ett tecken på att man har gått o blivit vuxen?

En sak som jag stör mej på nu när det börjat bli sådär ljust och varmt ute är att man inte kan somna... Igår gick jag och la mej strax innan halv 10 på kvällen eller nått, va såååå tlött så att jag gick in och la mej i sängen och tänkte ohh vad skönt nu kommer ja somna snabbt.. ok.. hmm NOT! Vet inte hur länge jag låg och försökte slappna av.. det va helt tyst och varmt.. sjukt! Mina ben kliade.. inne i benen liksom, precis som om de vore rastlösa.. fatta vad irriterande! benxasen och kuddkramning trodde ja skulle fungera, myse! Men inte ens det hjälpte.. Låg och tittade ut genom rutan lite då och då, kollade på klockan och när klockan va runt 03.00 tänkte jag nästan ge upp. Lyssnade på Gert Lykling på radion, vilket va ganska sövande.. men orkade inte lyssna på alla dryga som ringde in.. stängde av radion och slöt ögonen och täntke nu är det tusan dax att sova, annars orkar jag inte med morgondagen.. Vet inte redigt när jag somnade, men kl 06.45 spelade min mobil en trudelutt för mej, men redan 06.30 va jag vaken.. Ögonen sved och så hade jag skallebank.. Men under dagen redade ja till mej ganska bra :) hehe

Nu känner ja dock att tröttheten börjar slå till så att jag tackar nog för mig :) Nu ska ja bara göra mej natteklar och försöka sussa så gotte. Tack och åter tack till alla underbara människor!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0