Lövmarknaden

Japp dagen började med att kliva upp runt kl 08.30 för att hinna gå en runda på lövmarknaden tillsammans med syrran, pöjken, martins mamma och lilla syster. Det blev en snabbis innan ja fick ta bussen till jobbet, man vågar ju inte köra sin bil idag för när man kommer hem får man ju ingen parkering :) Så lite tänkte jag faktiskt idag hehe, nöjd :) Tror ni inte att bussen va försenad, morr! men jag kom till jobbet och där va det lugna gatan. Kom lagom då barnen skulle upp och hur mys är det inte att sitta o gosa med nyvakna kids.. det är ju nästan så man själv somnar när man har de i famnen o kelar. Efter jobbet åkte ja in till staun igen för att möta upp mami, gick en tunda med henne me, mys. Visst mys och mys.. av sällskapet menar ja då givetvis.. annars fick ja tuppjuck! Fick bli en langos idag me, det är ju inte varje dag man käkar det, tur det bara är lövmarknad en gång om året..Snacka om att magen blev lite krasslig efteråt, för mycket fett misstänker ja... men men, får stå ut :)

Ohh igår va jag på Nivå och käkade tillsammans med mina kära kollegor. Det blev oxfilé, klyftpotatis, sallad och rödvinsås och en cider. Oj oj oj säger ja, blev så mätt så ja trodde ja skulle spricka. Blev mycket skratt och kackel under kvällen hehehe !!! Tack för en fantastisk kväll <3

Nu mina damer och herrar ska jag ta mej en dusch och sen försöka välja kläder till i morgon, men det är ju tusan inte så lätt! får nog ta med mej hela gardroben, ifall ifall liksom. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0