Hårdträningen fortsätter

Japp är nu inne i andra veckan av min lilla hårdtränings rusch ja fått :) 2 tim/dag på Lok&Motion.. Har gett mej fan på att det ska hända grejer nu alltså.. Sommaren är ju inte redig här än, nån vecka till please.. Förra veckan hade jag 1 vilodag och denna veckan kommer vilodagen landa imorgon.. för då ska jag ut med mina kollegor och äta ute, hur mys är inte det från en skala mellan 1-24 :) hmm supermys! Idag lyckades jag minsann ta med syrran till gymmet och ja hon tränade minsann lite till och från.. undra när hon ska med nästa gång?! :) Amen tusan nu kom ja ju på att det kommer bli mer vila denna veckan, det är ju tusan lövmarknaden på torsdag, men där får man ju motion av att bara gå omkring o trampa :) Midsommar får nog oxå bli en vilodag, då blir det ön som gäller. Men där kan man ju alltid gå runt ön på dagen, sen ska det kläs en midsommar stång.. naaw jössös va tiden går snabbt. Undra dock va man ska hitta på i helgen, har absolut ingenting planerat. Äsch får ta dagarna som de kommer.

Midsommar ja.. hehe då ska det sjungas smågroudorna smågroudorna är lustiga att se.. moahahahahahah!!!! Må trå att ja kommer hoppa omkring där som en liten padda runt stången. hmm det lät nått men det kommer ja faktiskt att göra. Ska va hemma hos Karin va planen.. Där ska det va fest må ja lova :)

Nähe nu ska ja minsan snart ta hand om tvätten :) för den hänger ju inte upp sej själv inte, dåligt :) Ibland hade man önskat att saker och ting sköter sej självt. :) eller hur?!

Ohh kom på en mysig grej idag på jobbet... Va i skogen som ligger precis intill förskolan..där fanns en massa smultron! då menar jja massa!  så ja plockade några strån med smultron på. Det va en sån mysig känsla som jag fick.  Ungarna va nyfikna och ville givetvis smaka o en snäll fröken som jag är gav ja dem några stycken var. :)Goda som tusan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0