full fart mot helgen...

Idag har dagen gått ganska snabbt, skönt det... Nu känner jag att det är fullfart mot helgen! Börjar tidigt i morgon och slutar redan kl 13.30. :) Får se om jag orkar med att träna i morgon me, tränat mycket denna veckan.. duktigt av mej! Va på gymmet idag efter jobbet, blev 2 timmar. Blev givetvis löpning och bålträning.. :) Nu är jag verkligen hur trött som helst, benen är lite smått ömma hehe kan va träningsvärk som e på G. Skulle behövt massage... Men nä, får vila på soffan istället. Ikväll ska ja tusan lägga mej tidigt, kanske runt 22.00 tiden eller nått för att annars orkar inte lilla jag upp 05.15. Eller upp kommer jag i vilka fall som helst, frågan är bara om mina ben orkar lyfta upp mej ;) hehehe Kanske får se till att komma i gungning så man lättare kan komma upp hehe, nää va störd ja e hehe. Det kommer nog gå bra.

Imorgon efter kl 13.30 ska ja andas ut, ska bli skönt att va ledig.. I helgen ska nog Martinis och jag leka lite hehe, ok det lät nått men vi ska nog hitta på lite skojigheter. Står i valet och kvalet om ja ska träna i morgon eller inte hhmm återstår att se... Om ja ska träna blir det nog inte 2 timmar iallafall :) Nähe nu ska ja nog ta mej nått att smaska på...

Hoppas ni haft en fantastisk dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0