vilken start på dagen

Oj oj oj säger ja bara... vilken start på dagen.. morr!

Har sovit som en kratta i natt, legat och snurrat o kollat på klockan stup i kvarten.. Är så trött så det inte är sant.. Vaknade innan mobilen började tuta, kl 05.50 klev ja upp.. kunde verkligen inte sova... fyyyy.. Bara grejen att få upp sina ögon och sätta sej vid sängkanten va ansträngande. Men när ja väl kom ut tassade ja in på dass o borstade gluggarna för kl 07.05 hade ja fått tid hos tandläkaren.. o japp tänderna blänkte innan ja gick till tandläkarna :) Traskade bort till tandläkaren och kom 20 min tidigare än när ja skulle va där. Det va jag som satt ensam i soffan tills det började trilla in folk. Där satt ja tillslut ensam höna i en tuppgård... Alla satt i sin egna lilla värld och läste tidningen.. När ja väl kom in till min tandläkare gjorde hon de vanliga kontrollerna, typ ta kort på mina huggtänder, porlering osv.. O så givevis skulle de ge sej på att borra så att hela huve skakade och det isade ganska bra.. men bara till att stå ut :) Morr, snacka om att bli ruinerad.. kalaset gick på 950 spänn! Men men nu behöver ja inte plågas mer på tre år eller va det är. Va fan morr det va ju inte ens ett hål, de va en början.. men va fan lika bra att plocka bort det medan ja ändå va där. :)

Nu sitter ja hemma och segar.. kan ju inte somna om nu för då orkar ja aldrig ta mej till jobbet. Kollar på tv och käkar lite frulle :) Kaffelaffe och frulle :) Det kallar ja en bra start :) Nu kommer jag nog överleva  dagen, jobbar till 17.30 ikväll..

Kl 19.00 ska jag, siss, martina och sofie gå ut och äta tillsammans, va så längesen alla träffades :) MYS! Ser fram emot kvällen.. Säger bara en sak.. Full fart mot helgen.. F*ck off nu kör vi de sista timmarna innan vi tar lite ledigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0