Spontana grejer då va... :)

 
Ohhh hur trött får man va egentligen? Det är bara tisdag morgon och här sitter jag och klagar. Igår va det så inåt baljans drygt och stressigt! Ingen kock, ingen som städar och många trotsiga barn på ett och samma ställe, hmm nu kan ju bara tänka er hur mina tankar gick.. Va ju som en jojjo... PÅ morgonen städade ja eftersom det såg ut som ett j*la bombnedslag och bara för att de andra har tagit semester behöver det inte se ut som kriget... Ja kan säga att vi va en personal kort oavsett vad vi hittade på! Så igår när jag kom hem va jag hur trött som helst, skälllt och gnällt o stressat, ingen bra kombination... Men i vilka fall som helst så vilade ja på soffan i  sisådär 39 min.. sen hade jag inte ro att sova bort hela eftermiddagen/kvällen så jag tog färjan hem till mami och papi. Ingen av dom va hemma så ja hoppade på cykeln o körde ner en sväng till hamnen och mycket riktigt va min papi där. Mysepapi! Vi gick hem tillsammans och väntade på att mami skulle komma hem, då blev det hemmalagad pizza, smaskens! Vid 21.00 tog jag färjan in till stan igen och då mötte jag Martina.. VI gjorde en spontangrej o åkte ut till Långö för att ta lite fina bilder på solnedgången och givetvis lite lökiga bilder på oss hehe. Naaw martinis hade slagit i sin stortå så att nageln hade ställt sej rakt upp typ, läskigt värre.. Hon visade brottsplatsen på stranden, en jävla sten! Morr! Stackars Martinis, nu får hon försöka hålla det rent... går med en mössliknande grej på stortån.. ser faktiskt lite roligt ut.. men... Hoppas på att tån snart blir bra igen *blåser*.

  


Här sitter jag i godan ro, tror ja..No.. Ska snart köra till jobbet.. Ska göra hotellfrulle till oss.. Ska nog göra den fetaste kaffelaffen ja nånsin skådat.. känner att jag behöver det.. Så tlött! Kom igen nu Månsson, sluta klaga.. F*ck off nu kör vi!!


Kommentarer
Postat av: Henke

Vilka mysiga fina bilder!!! Du e super söt!

2011-12-04 @ 04:51:49
Postat av: Anonym

tack :)

2011-12-04 @ 07:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0