Skador...

Japp här sker det skador på löpande band.. Denna veckan har ju vatt så seg!

Ibörjan av veckan lyckades ja på jobbet få en dörr stängdes på min stortå det det började blöda. :( Svinont! Sen i slutet av veckan hade ja vatt på gymmet o tränat som en idiot... Körde hem o skulle duscha... O där sker skada nr 2.. Hur jävla svårt ska det va att ta sen mellan Punkt A - B utan att skada sej!? Tydligen fruktansvärt svårt! halkar dit som fan påväg ut från duschen,hinner tänka.. helvete detta kommer göra ont som fan.. mmmm!Behöver ja säga mer!? Ok Slog dit som fan o måste landat hur knas som helst.. Hela jävla sidan/baksidan av låret blev helt svullet o blå/rött. Japp gör ganska ont och tror det snygga blåmärket kommer vara kvar ett bra tag.. 
:( ser ju tusan misshandlad ut :( Snyggt om man får för sej att dra till stranden nån dag nu i veckan, NOT! Kan säga att det inte gör lika ont nu som tidigare, skönt..

 

Aj aj, klämskadan och mitt lilla blåmärke på låret.. Här ser man bara lite av blåmärket, sträcker sej lite längre bak på låret.. Bilden är tagen dagen efter halkolyckan.. Shit får va glad att ja inte lyckades bryta någonting i kroppen!
Hög smärttröskel iaf :) hehe..

Förutom skadorna har ja tränat på och vatt hur duktig som helst, herre gud lite skador hindrar inte mej för att svarva på kroppen :) Tränat 2 - 21/2 timme varje gång och träningsvärken e ju sååå  underbar, ett tecken åt rätt håll :) Ny vecka med nya möjligheter till att unna lite tid till sej själv :) Har vatt väldigt mycket nu.. tycker ja känne mej vimsig som en yr höna! Syrran och Martin har flyttat till ön nu, mitt vik är slut så nu går ja bara hemma o väntar på att folk ska höra av sej... Panik..

I helgen har jag hjälpt siss o Martin att göra ordning i huset, det mesta e klart inomhus.. Målade ett par väggar tillsammans med siss. Visst, det är mycket pill och plock med det mesta.. men man får ta lite i taget.. Avis!! Känns galet ensamt nu när de har flyttat ifrån staun.. även om ja vet att ja får komma ut när ja vill känns det tomt! Tomrum... Bara för att glömma tomrummet för några timmar, minuter osv så åkte Elin, Ida och jag till Ikea idag :) Blev full bild måste ja säga, välpackad :) hehe ja jössös.. Det va allt ifrån hyllor till glödlampor... Resan hem blev trång men underbar tillsammans de två underbara människorna :)

Just nu sitter jag hemma i soffan alldeles ensam och tittar på Bridget Jones... Sitter även och spanar på mina nya lampor ja köpte idag, de gör sej väldigt bra vid mina fönster :) Nöjd, faktiskt lite mysbelysning över det hela *tsss* Aja, så kan det vara.. Imorgon ska jag till jobbet och lämna nycklar och få reda på lite saker och ting.. Herre gud kommer få tuppjuck av att bara vara hemma och inte göra nått... Nått kommer jag nog på :) Ska nog hälsa på min supergoa Martina på jobbet i morgon :) va o bjöd henne på fika i veckan, väldigt uppskattat! Älskar att överaska de ja tycker om <3 Nu ska ja kolla klart på filmen här, sen blir det läggdax.. Hoppas ni haft d bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0