Min dag <3

Idag är det alla Emmors dag :) Shit fyfan va nice! Men måste erkänna att det inte alls vatt nått speciellt som har hänt. Inatt sov ja hos min kära syster yster :) Varken hon eller jag jag tycker om att sova ensamma. Fick höra den tragiska nyheten om Norge igårkväll.. lyssnade på den norska tv kanalen.. urk hur kunde han göra såhär mot dom?! Alltså morr! Man blir så tagen och tänker, detta händer inte oss här i Norden..Men va fan är det som har hänt alltså?! Fattar inte hur man kan få för sej att göra såhär.. Finner inga ord :( R.I.P skänker en tanke till alla närstående <3 Stackars lillebror Norge! Det finns gott om stolpskott ute i världen och vi ska vara glada att vi inte vet hur nära våra fiender är egentligen.. :(

          



Idag har det faktiskt inte hänt så där speciellt mycket i mitt liv, har varit o handlat med min kära syster yster, städat lyan, åkt ut till aspö för att hälsa på lite släkt som kommit ner från Lysekil o sen har jag kollat på fotboll.. :) Oldboys VS Youngboys.. Vilka tror ni vann?! mmm Oldboys, whata fuck!! det borde va tvärt om :) Men där har vi ett levande bevis på att det minsann inte är fel på lite äldre killar. :) Har även cyklat runt ön tillsammans med min underbara mamma och satt lite blommor på min farfars grav, som alltid finns hos mej <3 

Nu ikväll kommer det inte hända nått speciellt mycket hos familjen Addams.. Mami håller på att göra lite kvällsmat, det blir morotspannkakor.. hmm låter mysko inte sant?! Men det är morötter, lök, potatis, ägg och lite salt.. så steker man det, nyttigt o hur gott som helst! Det är nått som ni borde testa!! DO IT! :) Ska smarra i  mej några stycken, det får ja göra eftersom det är min dag hehehehehe. 

Sitter för tillfället och tittar ut genom fönsterrutorna i köket och inser att det regnar och blåser duktigt. Mmm myseväder! Tur ja har min mami o papi <3 ikväll blir det nog läggdax tidigt för min del, sovit som en kratta i natt.. Så är det att sova ovanför Harrys, tur det är sista natten som jag sov där :) Sweet! Imorgon blir det "Emma fika" hos mommo o offa :) De firar alltid namnsdagar, så kl 11.00 får man ta o cykla ner till dom :) Love them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0