vilken dag!

Det blev minsann en riktigt lång dag för mig idag.. kom till jobbet vid 8.45 och slutade 17.45... mmm när jag väl slutade var jag hur trött som helst. Fick till och med ställa mig o skrapa rutorna på bilen, både invändigt och utvändigt.. fullt normalt hehe :) Lite läskigt dock att låsa och släcka hela bygget själv, ohh det läskiga va att skrapa bilen, alldeles ensamt och tyst som tusan va det me..

Ohhh måste berätta en sak!!! Fick paket av en unge idag, naaw! började nästan gråta.. så tagen.. Mamman sa: Emma, min dotter pratar hela tiden om dej och hon ser upp till dig, du är världens bästa fröken så det va självklart att du skulle få ett paket. Naaaaw!!!! tror ni att man blev rörd då?! mmmhm.. Blev kramkalas som hette duga, känns som ja kan leva på den stunden hur länge som helst. :) Inte nog med det, fick även en julklapp ifrån chefen!  I personalrummet bjöds det på gotte under dagen, mums! Tss sweet!

 

Efter jobbet kom jag hem och märkte att det va nån som vatt inne i min lägenhet, posten låg på bordet, en filt i soffan, en flaska på bordet och ett underbart brev på min dator. hmm undra vem det va då!? jo min kära syster yster som tatt en micropaus i vardagen :) Powernap i soffan.. naaw! Synd att jag inte va hemma :( <3
Efter att ha beundrat hennes söta brev och skänkt lite tankar till siss och "It"(bebis) drog ja på mej träningskläderna och körde bort till loket.. Tog det faktiskt lite lugnare idag pga förkylningen.. har fått den där dryga hostan.. så det gör sådär riktigt ont i halsen och i lungorna... så ja överväger att ta det lugnt resten av veckan för att bli bättre. 

Nu ska ja kolla klart på "min stora kärlek" :) innan ja kryper ner i sängen för att sova så gott så gott. Hoppas du haft en toppendag. pussar o kramar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade oxå den filmen. Den är så himla bra!!! Gulligt med paket från ungen. Kan tänka mig att du är populär på jobbet. Hoppas förkylningen snart blir bättre!! :-)

2011-12-22 @ 02:37:08
Postat av: Anonym

Vill verkligen bli av med förkylningen vaknade med värsta rosslet. Idag blir det ut till ön för att mysa :) pok

2011-12-22 @ 10:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0