Slitit!

Denna veckan har jag verkligen varit så osocial så det inte är sant.. vet inte om ni upplevt det, men jag har kännt mig lite tråkig.. I måndags  var jag ledig, men då var jag ute på aspö, tisdag tog jag mig ledig för att jag skulle upp till Kalmar för att jag skulle opponera på ett arbete och få respons på min kära uppsats... Intressant och mycket givande, trots att det va otroligt energikrävande :) Va uppe i Kalmar hela dagen känns det som, mami och jag åkte upp redan på förmiddagen för att det lugnt innan det vatt grilllas :) Medan jag höll min opponering mellan 13-16 va mami och shoppade i storstan :) Tror ni jag va sugen på att shoppa då ?! mmmhm... Men får ta det en annan dag.

Idag kan jag säga att ja har slitit som en varg! Suttit sen tidigt morgon tills ja nu... har suttit och rättat de få sakerna som de ville att ja skulle ändra på. Mellan att ha suttit med glasögonen och alla papper överallt har jag även hunnit med en runda på stan tillsammans med min kompis Karlsson (Madelene). Blev ett par gosiga handdukar och julklappar till Martina :) Spännande spännande! På stan fick det även bli en stor kopp chai te.. mmmums, lätt värd d! När vi satt och fikade så började det vrålhagla, väldigt oväntat..

Ohh vill verkligen ha snö!!! give me!!! Vill åka pulka som en idiot i klockstapelbacken, som alla andra snorungar haha! Men det får tydligen vänta ett tag till. :)

Nu ska jag nog ta mej ner till gymmet för att röra lite på mej, skönt när man suttit alla timmar framför datorn. :) Här ska det svettas, undan eller kull people!


Alltid skönt med lite sällskap när man sliter, även om misen e lite frånvarande då och då :)



Lika bra att köra med dubbla datorer, ifall den andra skulle strejka :) En med uppsatsen och en med annat tjofräs :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är!

2011-12-07 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0