Det va bara en dröm, typiskt :)

Tog en redig sovmorgon idag, lyckades sova/vila till iallafall kl 09.30 och då kändes det som ja sovit bort en hel dag, märkligt. Klev upp ur den varma goa sängen, tog mej en dusch och fixade till mej :) Började sedan packa min väska som ja skulle ha med mej, fick bli den lite större, man vet aldrig vad som händer eller hur vädret e där uppe. :) Tror ni inte att min förbannade förkylning har tatt fart igen, blir så trött att jämt va förkyld :(

Väskan är nu färdigpackad och står i hallen för att bli isläng i min bil. Min plan är nu att jag ska ta mig ut till Aspö en snabbis för att hämta lite kraft, brukar alltid besöka farfars grav och kolla till honom innan ja åker. ;) Det blir bara fram och tillbaka i princip. Ska nämligen ställa av bilen där så att den kan få på sina vinterdäck och undersökas av papi när jag nu inte är hemma i helgen. :) Perfekt! Sen tar jag min väska och pallar mej ner till färjan igen för att ta mej till skyttehallen, kanon! Känner på mig att det kommer bli en dryyyg resa till Kinna, kommer troligen vara framme vid 18.00 tiden kanske om allt går som det ska.

Ohh drömde en mysig dröm inatt, för en gång skull. Drömde att ja va utomlands i värmen och hade det sjukt bra... Tänk om det vore i verkligheten istället, slippa detta regn och rusk... Va där tillsammans med en hemlig beundrare... :) Vi besökte olika platser, solade, gick längst stranden hand i hand, shoppade och hade kvalitetstid för varandra.. Vi va där på obestämd tid... Visst låter det som en fantastisk dröm!? mmmhm! Kan säga att, nu ska ja ta en stor kaffelaffe, känner att ja behöver en rivstart eftersom ja insåg att drömmen inte va verklig haha ... Ibland önskar man att man skulle kunna få drömma en fortsättning på där man avslutade allt, ni har säkert varit med om samma sak nångång !?


Massa pussar o kramar <3


Kommentarer
Postat av: Henke

:D :D Hoppas på lite söta bilder på dej framöver. Det gör mig alltid så glad ;-)

2011-12-03 @ 23:40:34
Postat av: Anonym

:)

2011-12-04 @ 06:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0