ganska seg dag...

Jag tro jag har haft världens segaste dag idag...

Tog en sovmorgon.. vaknade i ett ryck hehe, drömde att det va värsta ovädret med orkaner och blixtrar.. Ja allt! Fatta vilken panik jaghade när vaknade... skulle ja stanna inne resten av dagen eller.. ehh..!? :) När jag vält tittade ut genom sovrumsfönstret insåg jag att det inte alls va värsta stormen.. visst blåste det men inte så allvarligt :)

Vid lunch körde jag ut till maxi för att storhandla allt som vi skulle ha till nyår, jössös.. glad att jag tog vagn in haha! :) Det blev mat till nyår och givetvis till mej själv, kan säga att det va väldans tugnt att bära upp allt i lägenheten.. ja för att gå flera gånger från bilen och lägenheten e ju jobbigare !? elle :) hehe!

Passade även på att storstäda här hemma, när ja ändå va uppe i varv.. segt.. Efter allt städande kom min underbara syster yster innanför dörren, alltid lika trevligt.. Satt i soffan o gaggade om allt möjligt :) Planen va att efter syrran hade gått skulle ja gått ner och tränat lite skytte.. men va hände istället!? Jag tog mig en dusch och la mej på soffan, well done Ems! Kände bara att jag verkligen inte hade någon motivation överhuvetaget till att gå ner i hallen.. o känner man ingen motivation kan man likaväl strunta i att gå ner.. för då e man ju redan opepp när man ska försöka prestera..

Om en stund ska jag träffa ett par vänner, vi ska gå på bio :) Undra om den är bra?! "The girl with the dragon tattoo". Återstår att se :) Undra om vi inte ska dra till med en "kebabrackare" innan.. känner mig nästan lite sugen på det. :) Kommer se ut som ett spöke på när ja drar ut sen, håret kommer sticka åt alla håll och sminket är hemma på aspö, ja jössös.. hört en låt... "...så vacker utan spackel..." hehe kör den dagen idag :)

Hoppas ni haft det toppebra idag, nu ska ja försöka göra mej lite iordning! Puss och Gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0