"Bloodsuckers"

ohhh rossel o pip o skallevärk!

Ja va ska man säga!? Gilla läget!? :) Jag har minsann gått o blivit genomförkyld, knappt roligt :( Igår låg jag hela dagen och vilade.. Idag dunkar bihålorna, lungorna rosslar o piper märkligt o känner mej allmänt degig.. Degig.. kan även ha att göra med allt man smällt i sej under julhelgen :) hehe! Nog snacka om den förgrymmande förkylningen så har allt vatt bra...

Idag har jag hjälp min kära syster att göra två stora smörgåstårtor... Fick bli med räkor och kräftstjärtar m.m. Det kommer ni få se på bilderna.. Kan säga att jag har gjorde liknande smörgåstårta för två år sedan då Martin fyllde 25 hehe Imorgon fyller han 27 :) ... mkt folk kommer att trilla in under dagen så det va ju tur att siss o ja gjorde två.. säkerligen folk som e bjuda och objudna.. :) Till efterrätt blir det marängtårta ala´Ida :) Spännande... tror det kommer bli supersmarrigt. Men innan ja får delta i allt firande av Martin ska jag besöka
" the bloodsuckers" blodgivningen, ska tappa typ 0.5 l blood. Efter det kommer belöning :) Tänk va snäll ja e som delar med mej lite till de personer som verkligen behöver d... :)

 

Just nu ligger ja nermoffad i soffan och spanar Victoria´s secret fasion show.. oj oj va fina de är tjejerna, fränt!
Nu ska ja ta mej lite te och halstabletter och allt annat man kan tänka sej för min stackars hals ska bli bra, så ja kan prata i morgon... annars vore det riktigt illa.. ja som inte kan va tyst.. hehe låter som en raspsil när ja pratar... Hehe kanske e rätt fräckt *tsss* Hoppas ni mår bättre och att ni haft en fantastisk dag <3 Massa puss o gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0