<3 Babylove :)

Ohh nu får jag faktiskt komma ut med årets lilla hemlis :) Jag ska bli moster!! Moster-Emma :) Kan ni förstå hur lycklig jag är, tänk då familjen Månsson&Nordström ?! :) Kommer bli mosters lilla älskling, spelar ingen roll vilken trollunge det än kommer bli. Ska lära henne/honom allt jag kan <3 Alltid lika kul att prata med bebben i siss mauge :) namnförslag som de kommit fram till är te.x: om det bli en pöjk så lutar det mot Elias och om det blir en tösabit så är förslagen Moa eller Agnes! Ja kommer bli världens lyckligaste moster ... Så nu kan man kalla dem familjen Månsson&Nordström <3 Mina älsklingar!!! Här kommer en bild på mosters lilla älskling 18 v gammal! Ska bli mycket spännande att följa det lilla livet <3 Massa pussar och tankar till bebbe, får vänta till trollungen kommer ut i maj <3 babylove <3

 

Idag har syster yster och jag tagit in granen, pyntat den och plockat fram allt julpynt :) Givetvis hade vi julmusik på i högsta hugg och skakade loss med en spontan fuldans. Fuldans och mysdans tillsammans med kära syster och bebben, även tillsammans med vår håriga vän katten Selma :) Det blev allt ifrån Sean banan - ett gott nytt jul till Hurts - All I Want for Christmas is New Year´s Day <3

 

Imorgon ska familjen Addams göra julgodis och hemmagjorda köttbullar, som enligt traditionerna  :) Kommer nog bli en mycket trevlig helg med mycket mys och härligheter. På kvällen är planen att man ska ut o skaka på de lurviga :) MYYYYYYYS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0