"sjuksyster Ems"

skulle man sadlat om o blivit sjuksyrra ist? hehe :)
Idag har vi haft barn som slår sej, två st spykåkor, stackars barn :( man vet ju själv hur seg man är när man e sjuk... naaw led med dom. Min kollega va mindre sugen på att ta hand om de båda fallen och vikarien tog avstånd.. där kom jag som en räddande ängel.. älskade barn! Av med kläderna och tvätta av kidsen o lägga dem på madrass och invänta på att föräldrarna skulle komma.  naaaw! Då är frågan, ska jag klara mig undan från maginfluensa eller inte :) Ska mysfröken klara sej!? ajjj ahh då, ja klarar mej nog :)

Kan säga att det va galet skönt att komma hem nu efter den långa dagen, stängningen gick ju bra trots att det va mörkt, regnigt och ensamt... Nu ligger ja på soffan och funder på om ja ska träna eller inte.. för tillfället känner ja.. nää fan va omotiverad jag är.. nää eller!Samtidigt känner ja, bara för att ja är omotiverad är det en dålig ursäkt för att inte träna. Så på med kläderna nu fröken o gör det du ska :) Slappa får ja göra efter hehe.. Go inställning! Fullt ös, nu kör vi!!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0