Underbart :)

Ohh idag när ja kom till jobbet blev ja mött av både rop, puss o kramar av alla kidsen.. Uppskattad eller vad!? Älskar de små liven! <3 Idag tränade vi hårt inför morgondagens uppträdande, luciatåget! haha Massa kids som sjöng i olika takter, olika högt, vissa tittade upp i himmeln o vissa petade i näsan.. haha vilket upptäde det kommer bli i morgon :) barn e barn... that´s it, det får bli hur mys det vill :)

Efter jobbet körde jag hem och hemma låg syster yster på soffan o vilade :) Väntade på att hennes sambo skulle komma o hämta henne, sötnosar <3 När de hade åkt körde jag till loket för att svarva lite till på kroppen :) Kom väl hem för sisådär 1 timme sen eller nått.. Slängde ihop en fullkorns paj med spenat :) Medan pajen stog i ugnen passade jag på att ta en rykande dusch, tänkte hmm ingen katt som springer in o ut genom duschen, ingen katt som springer runt o har sej... nää.. Ut klev ja ur duschen, tittade mej runt om o tassade sedan ut för att hämta en handduk... upp kom ett huve från tvättmaskinen, va inte redigt beredd på det så ja skrek till.. waaaah o lugnade mig sen :) snurrade runt handduken och mig och tassade vidare in i sovrummet för att plocka fram mjukiskläderna.. mmm.. när ja vända ryggen till så blev det sådär tyst.. tänkte haha denna gången kan hon inte skrämma mej!? eller?? jo misen lyckas med det mesta... Lagom när ja tar första steget utanför sovrumsdörren hoppar misefisen 1 m rakt upp i luften och daskar till mej på benen som om hon vore en boxare :) <3 söte kisemis :) Nu ligger både Alison och jag på soffan under täcket och slappar. Underbart!



Måste säga att ja kände mig lite barnslig då jag passade pajen i ugnen :) Satt på golvet och tittade på julkalendern i mobilen, hihi där satt ja o fnissade som en liten barnrumpa :) tss tycker nästan ja tycker om denna julkalendern jämfört med de tidigare som vatt så dryga o tråkiga :) Gäller att behålla barnasinnet kvar, inte sant!?

Hoppas ni haft en kanonbra Tisdag <3 puss o kram


Kommentarer
Postat av: Henke

Du är den sötaste jag vet!!! Din katt verkar oxå hel cool ;)

2011-12-14 @ 04:34:02
Postat av: Henke

Du är den sötaste jag vet!!! Din katt verkar oxå hel cool ;)

2011-12-14 @ 04:34:42
Postat av: Henke

Oj blev visst två kommentarer. Hoppas allt är toppen med dig söta fröken bus :)

2011-12-14 @ 04:36:05
Postat av: Anonym

Haha Tack :) ja hon är kanongo, busmise :) nu ska ja kliva upp för att göra mej redo att möta dagen med alla små huliganer. :) hoppas du har det gytt pok

2011-12-14 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0