Surprise Månsson Suprise!

Ok den var jag inte redigt beredd på :)

Uppstigning 07.30, kände efter lite grann.. jo jag är faktiskt lite sugen på att panga.. Så på med kläder, frulle och in i bilen för att köra till skyttet. När ja kom ner i hallen va det fullt av en massa juniorskyttar, alltid trevligt. Hjälpte dem att komma till rätta med allt, hjälpte dem med att fixa inställningarna på gevären o allt.. gud va snäll jag är :) Tror ja ska satsa på att bli tränare senare i livet, allt för ungdomarna!

När ja hjälpt alla juniorer var det min tur att tagga! Det va två tävlingar i en kan man säga, både DM och skyttiaden. Vann båda tävlingarna. 391 blev slutresultatet, kan säga att det tog emot att skjuta idag hehe, kan va att ja va och tränade över 2 timmar på loket igår ;) Aja! Bra trots lite skak :) När alla juniorer skjöt final stog vi seniorer och tränade finalträning, mycket givande. Man vet vart man behöver träna på :) Medaljerna fick jag dock inte idag, de kommer vid ett annat tillfälle :) weeei! vet inte är ja fick medalj senast, fick man bara som junior... annat är det nu när man e äldre, då man jagar resutlat för att komma upp i rankinglistorna. :)

Efter allt ståhej i skyttelokalen satt jag mig i bilen och körde ner till Aspöfärjan... Våldgästa mina underbara föräldrar. :) Ohh, känner att "mat-tarmen" knorrar, maaat magen vill ha maat.. Idag blir ja bjuden på stekt torskfilé, potatis o spenatsås. Mmmmm tackar man inte nej till!




Nu efter maten var papi och jag o hälsade på farfars grav, älskade farfar <3 Så vackert<3
Nu ska jag o mami baka, vad sägs om lite saffranssockerkaka?! mm ska nog baka en rackare till farmor me till hon kommer hem :) Skoj att överraska <3
Massa pussar o kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0