Stjärnfall... I wish...

Vilken start på dagen?! Kommer till "the bloodsuckers" och de neker mig till att ge blod hehe :) Konstigt, förstår inte alls d, låter som en kratta :) Ist fick jag en ny tid.. måndag kl 08.00, wihoo... Efter den lilla trippen till the bloodsuckers körde jag hem, strax där efter kom mami och papi med mitt nya tv-bord :) Kan säga att det blev en stor skillnad, mysigt!!



Vid 10.30 åkte vi hem till ön för att ta det lugnt innan Martins kalas. Jag promenixade ner till Ida och Martin tidigare för att fixa d sista, e ja snäll eller vad?! mmm det är jag! ;) När alla hade kommit va vi 10 st, lååångbord :) Smörgårstårtorna fick mkt bra betyg, wohooo! Shit va duktiga vi e siss!!!! <3 Till efterrrätt blev det hallontårta och en daimtårta.. ohh tror ni att man blev proppmätt eller vad?! Svar ja!! Känns som om ja inte skulle behöva äta på flera dagar :) hehe!

Just nu har jag moffat ner mej i soffan efter att ha tvättat och hängt upp en massa tvätt.. även tatt mej en varm och go dusch... Ligger o tittar på "27 dresses", så bra... Imorgon ska jag träffa min egna lilla flosist ;) Sen ska ja även försöka hinna med att lossa ett par skott, nån timme där nere i hallen kan nog behövas :)

Ohh måste berätta en väldigt ovanlig sak... Jag såg ett stjärnfall idag! WTF.. för det första så va det helt klart på hímlen, vilket är ovanligt och för det andra så kommer ja knappt ihåg när ja såg ett stjärnfall sist.. Så vackert! Satt i bilen, på färjan och tittade upp mot himlen... Då föll en stjärna... naaaw! Där satt jag och log för mej själv.. Har hört att man ska önska sig nått ifall man ser ett stjärnfall, vilket jag även gjorde.. :) En lugn, spännande och varm känsla spred sig i kroppen... *Tss* Nej tänker inte berätta va ja önskade HAHA...

Hoppas ni haft en supermys dag...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0