skrämde den stackars karlen...

Igår kom jag hem från tävlingen, åkte som sagt ut till aspö på kvällen för att sitta och rätta och kommentera en massa shit på en uppsats.. Imorgon gäller det!! Då ska min uppsats grillas och ja ska grilla tbx på den uppsatsen som ja rättat moahaha! Innan va ja supernervös, men nu börjar det nog ordna upp sej :) ett program pajade på datorn och då för man ju göra det bästa av situationen och ta ett annat program, hehe kommer nog gå fint..

Idag när ja vaknade käkade papi och jag frulle tillsammans innan han gav sej iväg på möte. Alltid lite mysigt att äta med sina päron.. mmm gullepapi :) hehe det roliga va innan han gav sej iväg sa han: klarar du dej nu emma, är det nått du behöver eller? ehh nej pappa :) Jag är inte 5 år men tack ändå, jag löser det isåfall.. :) Naaw!

För att va extra gullig idag har ja passat på att städa hemma (dammsugit & skurat golvet, även vattnat blommorna) De kommer nog bli såå glada. Även dratt igång en eld i spisen så att det e varm och gott här inne när de kommer home.. har även hämtat in ved så de slipper spinga ut o hämta det ikväll, gäller att tänka ett steg längre än dem.. typ.. vad gör dem när de kommer hem.. jo stirrar omkring.. släpp det mina älskade föräldrar, emsan fixar! Kaffet e klart och står redo på en kaffetermos till dem, frågan är.. e dom hungriga? :) e nog den bästaste dottern ever?! :)

Såhär kan lilla jag se ut på en ledig dag, osminkade sanningen bakom Emsan :)
Tusan, med tanke på hur man ser ut så givetvis säger ja bara... knackade det på dörren i morse.. mmm perfekt.. personen utanför blev ju helt paff! Stog som en holk o gapade :) Han ville ha tag på papi haha! Kände mej lagom fin i det läget.. men what ever kände ja sen :) Hde kunnat sjunga för den stackars karlen, good morgon god morgon :) hahahaha! Nä nu va ja nog lite lökig...

  

Puss och gull på er :)
Hoppas ni haft en fantastisk måndag <3


Kommentarer
Postat av: Henke

Fattar inte hur du kan vara så otroligt söt

2011-12-06 @ 20:19:03
Postat av: Anonym

Haha söt? Ja lyckades ju skrämma en person haha :)

2011-12-06 @ 20:20:07
Postat av: Anonym

Ja super söt!!! Menar det verkligen!!

2011-12-06 @ 20:30:07
Postat av: Anonym

Skaffa msn eller nått så vi kan prata vet ja, long time ago... Pok

2011-12-06 @ 20:45:59
Postat av: Henke

Ja jag får nog skaffa mig msn igen :) för din skull ;)

2011-12-07 @ 21:55:58
Postat av: Anonym

Haha :)

2011-12-08 @ 09:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0