Redan 1 december!!

Va dagarna flyger iväg för mej hehe.. Det är redan december! Ohhh julkalendern har ju börjat me!! Typiskt att man ska missa den på morgonen, hoppas man e hemma i lagom tid idag så man får se hur kalenden är :) Jaaa ja e lite nyfiken, lite kul att jämföra lite med hur det va förr :) Glöm inte bort att öppna er egen kalender, oavsett om det är en chokladkalender eller en vanlig, kanske en ovanlig!!!!

Just det... Martina och ja va o kollade på In time igår, naaw en helt okej film :) Vi satt nästan helt ensamma, eller nästan o nästan det va väl jag, Martina och 4 till eller nått :) Va så skönt, kunde liksom sätta upp benen och gotta ner sej där i stolarna.. mmm! Godiset som ja köpte åt ja ju inte upp, som vanligt... Så godiset har ja istället hällt upp i en skål som står på mitt tv-bord... :) Innan Martina och jag gick på bion pysslade vi lite hemma hos Martinis :) Påbörjade att göra en dörr/fönster kravs :) Där satt ja o morrade o gapade... ja hade en väldigt tunn tråd som skulle bindas med, det va just d som fick mej att gapa hehe.. den gick ju av titt som tätt :) Men roligt hade vi :) Vi gjorde en paus mitt i pysslet för att prova klackskor, hehe! Slutade med att vi gick fram och tillbaka i lägenheten och töntade oss o skrattade... Vi gick nämligen catwalk o svängde hit och dit!!!! Shit va skoj!

Nähe gott folk, nu ska ja dra till jobbet o mysa.. ha det gytt.. puss o kram :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0