närmar sig med stormsteg

Ja nu börjar allt nära sig med stormsteg :) Nyår och Swedish Cup! Det som man så länge längtat efter :)

Kan säga att jag nyligen är hemkommen från skytteträningen, hmm kan väl säga att min plan ändrades en aning när ja stog och pangade. Satsade på att lägga ner kraft på de 40 första skotten eftersom det är det man ska tävla i sen.. Men när jag hade passerat 40 så bara flöt allt på så då fortsatte jag.. Slutade med att ja skjöt 100 skott på sisådär 2 timmar.. Hmm bra träning! Det finns en tävling som de flesta skyttarna skjuter som kallas 1000 poängaren, kan säga att det är nästintill omöjligt att få ihop 1000 poäng hehe.. Vilken poängjakt!!! Ja får väl vara nöjd med min 973 poäng, slarvade dock till o från för att jag va galet trött. Om jag ska gå igenom hur det gick på 40 skott blev resultatet 394(400) och 60 skott 587 (600) galet nöjd. :) Kan säga att ja fick ont i mina stackars knän efter allt ansträngning. :( men det går över :) Imorgon kommer det bli träning igen.. denna gången blir det inte 100 skott på 2 timmar haha! Ska även försöka få ner lite fler skyttekompisar hehe det va jag och en snubbe till :)

Ikväll ska jag, Martina och Björk planera nyårsafton.. Spännande.. Temat kommer va lite coctail. :) ikväll ska vi käka hemmagjord pizza, smaskens :)

Ohhh vet ni va?! nää det e svårt för er att veta ehehe ... solade idag.. i solarie givetvis hehe.. fatta va längesen.. det va sååå skönt, låg där o drömde mig bort :) Man kan ju inte va blekast i staun *asg* :) 

Nu ska jag ta och vila lite innan kvällen möte med the ladies :) Puss o Gull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0