Mysepys hos min kära syster

Idag vaknade jag någolunda tidigt, sisdär 08.30.. Bredvid mig låg en halvt medvetslös kise som bara tittade på mig och somnade sedan om igen. Jag klev upp o började med frukosten, kvar i sängen låg Alice som värsta tonåringen som vägrade att kliva upp.. rolig katt! Jag tittade på alla mina miljoner papper och tänkte, näää inte idag... mami ska få kolla på arbetet innan jag bestämmer mig för att skicka in skiten. :) Fick en fixidé att jag skulle åka ut till Aspö, så ja hystade in dator och en massa bra o ha saker i bilen o drog :) hehehe. Kan säga att ja måste sett ganska rolig ut.. Mjukisbrallor, raggstrumpor, jacka, halsduk, vantar och en filt i bilen hehehehe, visst lät det som om ja skulle svettas ihjäl? men så va inte fallet. I bilen satt ja o huttrade hela färjeturen... ja för att gå upp på färjan va ju inte ens aktuellt. hehe!!! När ja väl körde av färjan va ja som en liten isbit :( Väl hemma hos familjen Nordström&Månsson drog siss och jag igång en het eld i spisen, sköööönt!

Siss och jag har nu planerat dagens middag, som blir kalops, potatis och grönsaker. Ingen dålig middag må ja lova! Står nu i köket och skakar loss till julmusik, e man knäpp så e man. :) Det är alltifrån skaka ass till lugn o fin dans med siss och Selmakatten(han)... :) hehe 

Nu galer siss från tv:rummet: Emmmmmma kom Emmmmma det är Pingvinerna från Madagaskar på tv. Waaaaah! Ohh skrattar ihjäl me!

     

Bild 1) Mysköket hemma hos N&M 2) Selmakatten attackerar en köttbit som min kära syster matar honom med. 3) Mina mjukiskläder. hehe lägg märke till att ja dratt på me 2 olika raggisar i "sömnen" :) 4) älskade syster <3

Puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emz! Tycker det var bra att du tog med dig mkt värmande tillbehör för det är kallt nu. Mysigt ni verkar haft det syrran och du! Mjukiskläder är alltid skönt och du ser så söt ut i dina! Vad ska fina tjejen hitta på till helgen? Stor kram från Henke

2011-12-08 @ 21:22:54
Postat av: Anonym

Hejsan hjärtat. Bara älskar att gå i mjukisar... Haha ja det w trevligt att umgås med nära o kära :) precis kommit hem, gått i regnet :( Burr! Vart hos min kompis Martina o chillat. Herre Gud, nu har katten blivit galen me haha springer runt som en jojo... Ja får se va ja hittar på, sj? Kanske ska Julpynta lite till o träna :) puss

2011-12-08 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0