prioritera!? Mmm bara förnamnet....

Känner mig en aning förvirrad, splittrad och vimsig.. allt på samma gång...

Det som snurrar runt i huvet är bland annat jobb, skytte och all julstimm.. känner mej väldigt lost!
Med tanke på jobbet, jag har jobbat exakt 1 år 3 månader idag på ett och samma ställe, för tillfället går jag nu bara på timmar, sjukt drygt! Det jag funderar på är om ja ska satsa på att ha 2 jobb eller ha is i magen och vänta tills de bygger skolan i höst.. men det är långt dit!? Dubbla e ju rätt fint, lite variation :) Fick höra senast idag att jag var uppskattad av både barnen, föräldrarna och kollegorna, alltid fint att höra. <3

När det gäller funderingar kring skyttet, gäller det givetvis träningen inför swedish cup som ligger i början av januari.. Känner att ja måste lägga betydligt mycket mer tid på det om jag nu vill prestera bra :) Prioritera! Vad är det jag behöver träna på? hur lång tid ska ja lägga ner? vad är mina mål.. mmm det löser sej nog :)

Julstimm.. ingen vidare julstämning, ingen snö... bara pyntet, kylan och mörket som kanske symoliserar julen... ingen snö än.. undra om det kommer komma nån snö denna sidan av året eller ej, återstår att se, inget vi kan påverka hehe :) Längtar till julen, få träffa släkten :) Frågan e.. alla tjatar om juldagen, utgång eller inte?! funderar starkt på att hoppa det detta året, ska nämligen äta middag hemma hos mormor o morfar. Får bli ett par mysiga dagar framöver <3

Den 27 december ska ja lämna blod, kanske kan rädda någons liv :) Alltid en fin tanke, varje gång jag sätter mej i väntrummet och i stolen där jag ska dela med mig av det goda :)

Nähe nu har ja nog kommit på allt som ligger och bubblar inom mig :) Låg precis och kollade på kär och galen, herre gud, nästan så man blir lite avis hehe, så vackert! <3 Nu ska ja ta mej en varm dusch, fryser som en liten tok. Hoppas att din dag har varit fantastiskt.. Massa pussar och kramisar från den förvirrade fröken Månsson :) <3 All värme och kärlek till dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0