Julstimm och stök hos familjen Månsson

Ja idag är det minsann julstimm här hemma hos familjen Addams. :)
Idag tog jag tag med att hysta in familjens gran, efter att ha sågat av botten 1 dm :) Nu står granen så ståtligt inne i vardagsrummet. Tänk va lite guldiga och röda kulor, tillsammans med en ljusslinga och glitter kan göra under. Nu när man kommer in i huset luktar det verkligen gran och julgotte hehe :) Visst är det lite så att man blir sugen på att smussla iväg med ett par mozartskulor?! Nu är det dax att göra ischokla, tryffel och marsipankulor med rom/russin :) Alltid lika spännande på julen när man tror man tar en mozartskula med enbart nougat i, så blir man så paff när man få en med rom/russin, bläääk hehe då står man o spottar o fräser hehe!

     
 

Får se va jag hittar på ikväll, meningen va att ja skulle ut, men vet inte längre hur ja ska göra :( Min misefis mådde inte så bra :( Igår när vi åkte ut till ön hade ja min älskade misefis i sin resbus.. helt plötsligt när ja tittade till henne ropade hon efter hjälp :( Skumm kom ifrån munnen och hon fick panik, ville ut till mig! Såg paniken i hennes ögon "mami hjälp mej ". Ohh kände mig så hjälplös, tänkte: Ohhh nej Alice inte nu!! Bli inte sjuk... tankar snurrade runt i huve på mig, va ska ja ta mig till utan min bästaste vänn?! Känner att ja vill ha koll på min älskade fisemis så att det inte händer igen, då blir det in till doc med henne. Hoppas givetvis att det aldrig händer igen, för att ja blev rädd som tusan, hon som är mitt allt <3

Nu ska ja dra igång en fuldans i köket och se hur siss och mami reagerar moahahaha! tjing tjong långkalsong!


Kommentarer
Postat av: Henke

Julgodiset ser super gott ut och du är söt som alltid!!! ;-) Hoppas inte din lille katt blir dålig, vet att hon är betdelsefull för dej. Puss o kram

2011-12-17 @ 20:32:02
Postat av: Anonym

Hoppas inte heller hon blir mer sjuk :( nu ska ja sova, vart ute iaf... Pok

2011-12-18 @ 03:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0