hemkommen från träningen

Ja då va ja hemma igen, blev typ 1 1/2 timme :) Idag gick mest på löpbandet och tränade bålen, hade ja ansträngt mej mer hade ja nog inte fått luft.. Har vatt lite host o snorig ett tag, hoppas d snart släper så ja kan träna som ja brukar göra. ;) Men kände mig ändå nöjd efteråt.. Efter träningen körde ja hem o tog mej en varm och go dusch.. Kan säga att jag hade kunnat stå där hela kvällen, så skönt! Ohh vill att det ska börja hända saker, tycker ja tränar och äter rätt, men det får väl ta sin tid :) Nu ska man inte va sådär superkräsen, tycker ändå att det börjar ske små förändringar.. :) Bara till att köra på!!

           

Ligger nermoffad i soffan nu med min varma sköna morgonrock på mig och flufftäcket över mig... Älskar att moffa ner mig. Ligger o lyssnar på när regnet slår mot rutorna... typiskt! Varför kan det inte va snö ist!? Det har sin charm ;) Har även tänt en massa ljus, me like! Nu ska ja kolla på det okända :) Ska bli supermys att träffa alla mina barn imorgon igen, saknat de små busfröna...

tjolla hopp...Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Henke

Tycker att din mage ser fin ut :). Hoppas du sover gott nu. Kram kram

2011-12-13 @ 00:21:17
Postat av: Anonym

Thanks gobit :) ohh nu ska man upp o dra till jobbet, hej o hå haha. Hoppas du får en toppenbra dag. Puss o kram

2011-12-13 @ 06:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0