Att vara ledig en måndag

Jaaa det är ju bara sååå underbart att vara ledig en måndag ;)
Inatt har ja sovit så otroligt, knas ja som alltid brukar slockna som en stock runt 22.30 eller nått i den stilen. Om ja skulle uppskatta sisådär när ja somnade så var det runt 04.00 eller nått, segt! När klockan slog 08.30 öppnades min ytterdörr, jag flög upp och tänkte, vem fan är det nu som kommer in i lyan utan att knacka på och som har nyckel.. jo.. Min älskade syster!! Ut tassar ja ifrån sovrummet med kudden kvar i ansiktet.. Wtf!

Ida: Hej, hallå emma du vaken?!
Jag: mmm hej siss  *ler* :)
Ida: Duuu vill du följa med till frisören om sisådär 1 timme?
Jag: ahhh visst om vi äter frukost efter det?
Ida: ok! gör dej redo då då!

Vilken morgon!!!
Vi tassade iväg till cookie and I och satte oss.. Efter att ha suttit och väntat på min kära syster gick vi sedan direkt mot 1344 och käkade frulle :) Mmmm blev en god ostfralla och en stooor chai latte :) Gott! Efter frullen va ja på banan igen, underbart. Hon blev så fin min Idis <3

När vi kom hem kollade jag min skolmail och insåg att min uppsats blivit godkänd! wohoooo!!! ohh som ja längtat o kämpat.. ohhh dansade loss och började med att fixa lite kaffe för att fira.. Medan ja drog igång kaffen bakade ja ännu mer saffranssockerkaka, alltid bra att ha hemma :) O medan all bak va igång kom mamma inrusande genom dörren, hon hade köpt en bit smarrig bakelse! Ska man fira så ska man!!! Tur att ja ska till loket lite senare :) Vilken måndag det blev hönni!! :)


 

Kan säga att den maffiga bakelsen blev man ruskigt mätt av :)
Nu ska ja faktiskt ta och vila mej lite på soffan, hoppas ni har en bra måndag ni me <3


Kommentarer
Postat av: Henke

Grattis till att du fick godkänt!! Men det var ju självklart ;). Goda kakorna ser ut!!!

2011-12-13 @ 00:23:18
Postat av: Anonym

Tack :) så glad wihooo. Ja de va maffiga men goda som tusan :) puss o kram

2011-12-13 @ 06:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0