Hunnit med mycket :)

Idag unnade jag mig lite sovmorgon, rättare sagt till 10.15.. Fattar inte hur ja lyckades sova/vila så länge.. Märkligt! Vaknade dock med skallebank så skyller nog lite på det.. Kanske är en förkylning som är på gång eller nått. Förutom min lilla sovmorgon har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. Va på skolan där ja jobbade för ett tag sedan och hälsade på, mycket trevligt! :) Sen har jag skjutit, tränat på loket och sen hälsat på Martina på hennes jobb :)

Träningen gick faktiskt betydligt mycket bättre, eller det kändes iallafall mycket bättre.. :) Alltid ett gott tecken på en fin försäsong :) Där stog ja o matade skott efter skott efter skott, denna gången stog ja där ensam i nån timme.. Tränade även igår och det kändes ju me skoj! Så taggad!

Efter skyttet drog ja på mej träningskläderna och tog mina racercykel till loket. :) Herre gud säger jag, hur mycket folk får det va på gymmet då.. eller så lyckades ja komma i värsta stimmet eller nått. Tycker ja alltid brukar va o träna samma tid, men idag va det ju lökigt mycket folk.. what ever... tränade gjorde jag iallafall.

Hälsade på Martinis på jobbet och det är alltid lika trevligt, hon va minsann kär upp över öronen hehe! Underbara Martina, sjukt glad att se någon så lycklig :) Träffade även en annan fantastisk människa när ja skulle cykla till gymmet :) Nelson :) weeiii helt underbart att träffa henne igen, va så längesen.. Känner mej nästan lite lycklig idag...

Idag skulle ja hämta ett paket som kommit, men herre gud.. Hämtningsadressen va ju inne på times! Alltså halli hallå hur svårt ska det va att plocka fram ett litet paket då?! Skulle hämta det efter kl 17.00 idag.. morr! Va där tidigare på dagen och även vid kl 18.30..herre gud! Om man verkligen längtat efter att få hem paketet och man inte får det.. herre gud.. den där lyckliga stunden som ja hade tidigare har nu försvunnit.. Dåligt! För det va nämligen hur många paket som helst som hade kommit, är det så svårt att lyfta på paketen och kolla ?! Håller tummarna på att människan hittar mitt paket i morgon... vilken röra!

Blev minsann lite busmysväder idag trots allt.. Det skulle ju bli busväder och så kommer det nu på kvällen, underbart! ´Hann lagom hem från träningen och snabbisträffen med Martina innan busmysvädret slog till. Precis när ja satte ner rumpan i soffan så hörde man att det började blåsa upp,  regnet piskade på allt och alla som va utanför :) Lite muller och blinkblink blev det givetvis me, myyyys! Tände lite ljus och plockade fram flufftäcket o gottade ner mej :)

Imorgon ska ja hälsa på Martina på jobbet, bjuda på lite gofika.. Sen va på min vakt o se ifall mitt paket anländer till Times, då blir det till att springa över o haffa det.. :) Blir nog även till att panga och träna lite på loket. Föresten!! Glömde nästan berätta att ja ska jobba nästa vecka...lycklig.. ska blir roligt att jobba lite igen, går mej själv på nerverna när jag går här hemma alldeles ensam.. blir lätt rastlös.. :) Men hej o hå, håller man igång blir det no problem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0