Smaskens!

Ännu en fantastisk idag!

Idag har jag jobbat och slitit som vanligt, men trivs bra med det :) Efter jobbet körde ja hem en kollega innan jag drog till loket. På loket va det bara till att tuta och köra! Idag gick ja lös på crosstrainern i minst 45 min, lagom svettigt hehe. Men e ju inte där för att se snygg ut, utan att göra lite nytta.. burn some fat o kanske bygga lite muskler me kanske. När ja kom hem käkade jag soppa och en skiva hembakat bröd... Nu är ja mätt o go i magen minsann.. Efter maten blev ja sugen på att baka lite granna.. idag igen?! Japp idag igen.. denna gången blev det inte bröd utan chokladmuffins med blåbär i... Blåbärna såg ut att va uppväxta på anabola hehe.. Måste faktiskt erkänna efter att ha provsmakat en muffins,att det va nog den godaste muffinsen ja nånsin smakat.. Nu ska ja inte frossa i muffins om ni tror det hehe ska faktiskt frysa in ett par stycken :)

Ikväll ska ja bara vara nermoffad i soffan och slappa.. Imorgon ska jag nog träna lite skytte och kanske ta en promenix på kvällen, återstår att se vad som sker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0