Skönt att vara tillbaka till verkligheten :)

Känns kanonbra att komma tillbaka till verkligheten som sagt.. Ingen ledighet på ett tag :)

Idag började jag jobba igen på det bästaste stället som finns! Möttes av ett varmt välkomnande minsann.. både pussar o kramar.. tja.. från barnen såklart :) Hur mysigt är inte det då? Säg nån annan arbetsgrupp som får ett så varmt bemötande?! ... de har nog saknat mej och jag har saknat de sjukt mycket.. Underbara små liven <3 Hade stängningen idag och det gör inte mej nått, har man världens bästa kollegor som gör att tiden går snabbare så hehe

Efter jobbet körde jag och handlade lite grann... hoppade träningen idag.. kände att kroppen behövde vila efter allt slit som har varit.. Däremot i morgon ska ja på det igen :) För tillfället mina damer och herrar står jag och bakar lite bröd.. ja minsann plötsligt händer det att ja får för mej sånna saker. Hur gott är det inte med nybakat bröd?! mumsfilibabba!  Men får vänta en stund till ja får provsmaka brödet.. för tillfället ligger den på jäsning och jag tycker minsan att det börjar ta sej. wiho! Medan ja väntar på brödet har ja hunnit vika lite tvätt och diskat undan allt ja använt, inte illa! Har bara dammsugning och skurandet av golvet kvar innan jag kan börja slappna av :)

Hoppas ni haft en lika bra toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0