Ser fram emot fredag

Låååång dag!

Idag har det känts som dagen har varit hur lång som helst, började kl 09.00 och gick hem 17.30.. Det va så skönt att sätta sej i bilen och bara köra hem sen! När jag kom satte jag mig vid datorn för att boka biljetter till bion "Jag saknar dig"... Bokade 3 biljetter minsann.. Till mej, syrran och till mami! Inte varje dag man går på bio tillsammans :) "Jag saknar dig" handlar om ett tvillingpar, där den ena flickan dör.... sen handlar det om hur man som enäggstvilling klarar sej utan sin andra hälft.. Har redan en känsla av att det kommer fällans en del tårar på fredag kväll! Får ju ont i magen bara jag tänker på hur det kommer vara den dagen jag förlorar en del av sig själv!? Det är känns faktiskt att min underbara syster är en del av mig!! Det inte jag har, har hon och vi kompliterar varandra bra! Så ok ladies (mami & idis) no make up!! Känner på mig att det kommer bli en fin bloggrecension av filmen fredag kväll...

Förutom att ha jobbat och fixat biljetter har jag även hunnit skjuta en omgång.. va alldeles ensam nere i lokalen, men det gör mej ingenting. Fick ihop 390 av 400, så det va helt ok efter att ha jobbat en lång dag som denna. När jag kom hem från träningen fick jag finbesök av min underbara syster :) Hon passade på att komma inom innan hon började jobba.. Mycket trevligt! Vi mumsade i oss ett par muffins hehe :) Gotte <3 Nu ska ja ha lite kvalitetstid med henne.. så tjing tjong gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0