Redan onsdag?!

Jaha.. onsdag...

Idag vaknade jag tidigt... säkert innan halv 7.. va uppe och tittade efter en sak som mami ochh farmor skulle ha på sin roadtrip, men hittade inte saken.. Så då messade ja o sa att den hade gått o gömt sej *tsss*.. Men iallafall, somnade om en liten stund och vaknade typ för 30 min sen eller nått. Idag är min plan att ja ska hinna gå på stan occh kolla läget lite granna, ta en "gofika" tillsammans med Martina och ikväll ska jag gå på hockey... Träningsmatch mot Oskarshamn... Spännande värre! Detta va dagens lilla planering.. hmm kanske hinner träna oxå, beror på hur blixtensnabb jag är i svängarna här :)

Igår va jag ute på ön en snabbis och hälsade på familjen Addams och Ida&Martin :)

Ohh herre gud nu va ja nära på att glömma säga att ja fixat en ny telefon :) Iphone 4 fick det bli denna gången, orkade verkligen inte med den gamla som ja hade! Morr på den! Jag lät som en ailien, personen ja pratade försvann, internet hade systemfel osv.. Ja, sammanfattningsvis.. den va skit! Men nu sitter ja o spanar på min vita Iphone med de rosa kanterna.. yummi!!! :)

Aja nog snack om det, nu ska ja gå o shoppa loss lite va tanken... tjingeling på er!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hur går det med bloggdesignen? ;) Ser fram emot gofika idag!!

2011-08-10 @ 09:57:46
URL: http://martinaostsjo.blogg.se/
Postat av: hehe det gick inge vidare :) Älskar att ha gofika med dej :)

2011-08-10 @ 13:14:54
Postat av: Martina

Ojoj Emma! NU ser man knappt vad det står med den lilla lilla stilen du har ;)

2011-08-11 @ 08:46:18
URL: http://martinaostsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0