Fullt ös

I helgen har det varit fullt ös som vanligt.. Förutom Sailet som inte va ett Sail, har jag vatt på Aspö hela helgen.. Gissa va ja jag gjort då? Ja, precis! Hjälpt Ida o Martin med en massa grejer, allt för att underlätta alla uppgifter för dem. Vi målade en sida på huset i fredags, blev riktigt bra. Ska dock målas en gång till, räcker ju inte bara med grundningen:) Förutom målandet har vi klippt gräset och det va minsann inte lite gräs att klippa hehe. Jag gick lös på snåret som gjort att man inte kom åt fläderbärträdet.. alltså vi snackar 2 m snår att klippa ner! Efter att ha klippt ner det klippte vi lite med gräsklipparen runt om, blev riktigt bra! 

      Före                 Efter
              


      

Nu är jag äntligen hemma!!
Känns skönt att äntligen komma hem till sitt kryp-in igen :) Blev en varm och lagom lång dusch efter denna slitsamma helg. :) Sitter nu nermoffad i soffan och planerar lite vad som komma skall i veckan.. Ska ju jobba denna veckan och nån vecka framåt :) weeei!! Härligt att komma tillbaka till ungarna igen! Förutom jobbet ska ja hinna träna, både skytte och gymmet.. som vanligt :) Har sovmorgon i morron, hmm til 9 iallafall.. Kommer väl vakna tidigt som vanligt, men det gör inget. Nu ska ja kolla färdigt på Bones, sen blir det till att hänga upp lite tvätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0