Vilken start på veckan

Idag va det uppstigning 05.15 för min del, hade öppningen på förskolan samma sak gäller i morgon.
Hade mitt första utvecklingssamtal idag och fler kommer det blir redan i veckan.. ja jössös, vilken naturbegåvning ja är. tsss :) Samtalet gick hur bra som helst, 2 st utv.samtal kvar denna veckan.. Imorgon börjar en ny liten tösabit hos oss, inskolning.. vem fick det på sig om inte jag hehe fan va skönt ännu mer att göra hehe. Imorron ska man ha lönesamtal me, intressant..mycket intressant.. nästan pirrar i kroppen för att man är lite smått nervös. :) känns som ja redan har ok i lön, men man tackar aldrig nej till mer, inte sant?! Jag vill så gärna stanna kvar på förskolan ett tag till, njuter varje dag jag är där.

Har nog världens bästa jobb känns det som, tänk er själva att dagligen mötas av pussar o kramar när man kliver innanför tröskeln på jobbet...mmm underbart.. Även om ljudnivån inte kanske är det bästa jämt, är det underbart att lära de små underbara liven nya saker varje dag. De är så formbara de små liven. Ja ska lära de allt jag kan och samtidigt ha sjukt roligt.

Nog snack om mitt underbara jobb.. jag har fått tuppjuck, ärligt talat!! Min mobil har slutat lyda fröken.. Den vägrar ta emot meddelanden, säger att minnet är fullt, har systemfel och nätet är som en snigel som ska försöka ta sig över en autobaun! fan!! Förlåt alla undrabara människor men ni får inte tro att jag dissar er, älskar er så mycket.. om man ska få tag på mej är det datorn eller ringa. grrr morrr o fräs på skitmobilen.. En snubbe trodde ja behövde ett nytt simkort.. hmm lätt för mej att fixa det när mitt nummer står på morsan. Ja jössös vilken start på veckan..

En sak som gjorde mej glad idag var att samtalet gick bra och att jag hittade det sötaste usb-minnet ever när ja va o shoppade.. fatta.. den va Rosa :) kommer aldrig slarva bort det alltså.. :) weeei.. har redan lagt över bilder och arbeten o sånt då va.


Undra vad ja ska hitta på i morgon när ja slutat, träna kanske?! hmm ja kanske.. Är det vackert väder kanske jag tar mej en promenix o njuter av solskenet. Men hur stor är chansen att det blir sol liksom? Håller tummarna iaf.
Nähe nu ska jag nog ta o lägga mej i soffan en runda o gosa lite med Alison, min håriga och mjuka vänn, även kallad sovtutan och vilddjuret heheheh love her!!
  <3 

                                                              Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0