Vååår

Alltså shit va varmt och skönt det va ute igår, va ute hur länge som helst med ungarna alltså. Skönt. Alltså ja tog inte ens  på mej jackan och skulle haft typ sommarskor på mej.. höll på att dö av värmeslag! Tror till o me att solen tog lite igår, kände mej som en kräfta på personalmötet igår hehe :) Nu när jag tittar ut genom rutan ser det ut att bli kanonväder idag me, ska inte klaga..

Har tagit fram alla mina sommarskor på skostället nu, bara till att välja o vraka på mornarna framöver :) tsss, undan med alla vintersaker för här ska vi njuta av våren. Idag har jag valt ett par röda ballerinaskor kan man säga, hur mysiga och vackra som helst. :)

Idag ska jag besikta bilen me, nervöst.. första gången jag gör det själv... iii, men det kommer nog gå bra. :) Känner mej lagom pepp för detta alltså. Efter besiktningen ska jag nog köra home och städa och ta det lugnt. Kanske gå en promenix om det vädret håller sig.

På jobbet ska ungarna och jag plantera några bönor typ, tydligen ska de växa o bli fina gröna växter, men vi får se hur det går med det. hehehe växtdödaren har tala här liksom. heheh nää men jag tror att det kommer gå hur bra som helst. Måste bara säga att jag inte är en växtdödare, har för nuvarande 5 levande växter här hemma hehe varav att den som står i köket är en ritkig jävla överlevare.. förra sommaren torkade den ut för att det va så varmt, svettades bra där vid rutan hehe :) Men nu är den minsann grön och  fin, hoppas att det kommer lite snygga blommor från den me snart. 

Nähe nu ska ja sluta kackla, mot jobbet..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0