Helg!!!

Ohh vad underbart!

Idag hade jag mitt sista utvecklingssamtal för denna veckan, skönt.. bara ett kvar :) Idag hade vi en pojk som slutade hos oss, fick en supersöt påskliljegrupp. Naaw höll på att smälta! Thanks <3

Blev lite påsksugen, kan man säga så? men alltså en påskfeeling. Syrran och jag bestämde oss för att ta bilen en sväng och köpa påskpynt. Blev en ljusblå duk, blåa blockljus, blåa fjädrar, ett jättepåskägg, läsk (blå-dåre)... hihihi skojsigt att dricka blå-dåre, man bli ju tusan blå om tungan hehe. Alice blev så förtjust i fjädrarna så vi får se hur länge de får vara ifred. :) Nu sitter siss och jag med tända ljus och lite mysstämning.. 

Sitter även och följer KHK när de möter Huddinge och det är så jävla tight, de måste vinna för att gå upp till allsvenskan! Lite nervigt ändå... Sitter och håller tummarna, Kom igen nu pojkar.

   

Nu undrar ni säkert varför ja valt att att köpa ett bamse ägg, det har sina förklaringar... Det ska få plats en del saker, det är inte godis i iaf :) Och till vem kan ägget vara till? hehe

Imorgon ska jag försöka ta sovmorgon, får se hur det blir med det.. kommer säkert vakna då solen skiner in på mej. Har bestämt mig för att träna i morgon, ska bli helt underbart att röra sej igen :) wiho. Om det blir finfint väder så kanske det blir en promenix me. Sool soool ge mej mer sol :)

Hoppas ni får en supertrevlig helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0