Då var det söndag igen

Vardagarna går så jävla sakta men helgen går så sjukt snabbt, man hinner knappt blunda förrän helgen är över. Men men.. Har iaf hunnit gå en liten promenix runt stan innan vi bestämde oss för att ta premiären på glassiären. Blev himmelsk röra  och kaffelatte, fytusan vilken bra blandning det blev alltså. Nästan bud på att ta det nästa gång igen. Satte oss på kyrktrappan, va bra som tusan tills alla jävla måsar och trutar kom och ville hålla oss sällskap. Solen gick i moln me när vi satt där, huuu :) Men ändå så njöt jag förfullt av den goa glassen. MUMS!

Ikväll blir det nog tacos hemma hos Tobbe o spela lite bingo lotto hehe..jössös va då lökvarning! Känner mej hur trött som helst..fattar inte hur jag kan vara såhär trött.. Går nog snart över :) Imorgon har jag sovmorgon, men kommer bli en lång dag. Börjar kl 9.00 och är hemma 21.00, rimligt eller hur.. Har stängningen och efter jag stängt förskolan är det personalmöte. Underbart! NOT.. Bara till att bita ihop o göra det man ska. 

Denna veckan som kommer nu är betydligt lugnare än förra, det är måndagen som är tung.. Tisdag ska ja ha handledning med en tjej som håller på med en uppsats typ, besiktiga bilen, onsdag har jag mitt sista utvecklingssamtal :) sen är det chill.. Skönt!

Nu ska ja försöka njuta de resterande timmarna av denna söndag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0