Lov?!

Känns skönt nu med lite lov, men känns konstigt med det mitt i praktiken. Två veckor kvar av min slutpraktik, känns helt galet... hur får tiden gå så snabbt?! Änsålänge har det fungerat kanonbra, så nöjd.
Lov och Lov får man kalla det så? Denna veckan e jag fri från skolan iallafall men har uppgifter kvar att göra innan man kan slappna av. På fredag har jar ett seminarie som jag måste klara av. Nog med allt ja ska klara av hit och dit...

Ikväll ska man panga allsvenskan, jag och siss. :) Har vinnit alla våra matcher hittils och ska fortsätta med det oxå va planen. :) Kommer bli en hel del tränande fram till SM, vill att det ska gå bra. Hoppas på att skyttet släpper :)
Sitter för tillfället och kollar på SAW 4:) Ida sitter på helspänd och kommenterar allt hon ser. hehe! Kommer bli en kvällspromenix sen lite senare. 

Imorron blir det jobb 7.30-15.45:) underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0