Renoveringen av mitt badrum

Jaa nu börjar det ta sej sa pyromanen.. Har varit uppe i min lägenhet ganska ofta för att se så att det blir okej. Alltid skoj att se förändringarna som sker varje dag. Imorgon får jag flytta in i min lägenhet igen, weii :) Ser fram emot allt ständande och pyntande.. hmm.. iaf allt julpyntande :) Det blev mörkt golv, vita väggar, ny skitstol, handfat, dusch och tvättmaskin.. yeeean vilken toa säger ja bara.. den ska ja minsann inviga snabbt :) hehehe!
Passade på att snacka med hantverkaren som var kvar och arbetade.. inte illa pinkat av en hantverkare att vara kvar så här länge och slita för att ja ska kunna flytta in. :) Mina stackars blommor då!!??!!! jössös, jorden va som en öken hehe, blir till att vattna som sautan sen eller helt enkelt göra det enkelt för sej, köpa nya.

Imorgon när jag kommer hem från jobbet är badrummet troligen helt klart, ska ta sista kollen innan jag godkänner renoveringen :) Känner jag mej själv så väl, kommer jag troligen stanna hela kvällen och städa o dona..I love it!!!!  Det som gäller för min del är:

1) Musik på!!
2) Damma
3) Slänga en massa shit
4) Dammsuga
5) Tvätta
6 Fixa Emmastylen :) yeeeah

Misstänker att detta inte kommer ta en kväll precis, man får ta lite i taget... eller tuta och köra för att bli klar.. Allt JULPYNT måste upp, fixa lite stämning :)
Ser fram emot julmysepyset, granen, tända ljus, gosigt täcke att snurra in sej i, glöggen osv, apelsiner/clementiner med nejlikor...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0