mycket trevligt var det

Här om dagen fyllde Martins lilla syster år så då åkte vi ut till Nättraby på kalas. Träffade lite släkt och vänner och lilla Selma.. samt världens sötaste lilla trolluge! Vi käkade jättegod mat och fick god efterrätt:) Sedan satt vi och snackade lite allmänt om allt möjligt. Mysig familj måste ja säga.
På kvällen kollade vi på film hemma hos lilla gubs o mös.

Igår var Martin och jag nere och hälsade på Fiffi på hennes jobb, satt där och snackade lite allmänt me.. om bilar och sånt hihi... :) Sedan gick vi hem och kollade efter bilar på blocket hihi :) fanns en del och vissa va mkt bra o vissa andra va det inte. :) Runt 18 tiden bjöd Sara (martins granne) på mat och det va hur gott som helst. mums!
satt nog där till runt 21 tiden, sen blev det filmtime:) skräckis så klart eftersom jag tycker om det.. hihihi

Idag har jag varit i lyckeby med mamma och ida.. va på MIO och spanade lite.. fikade även där. kanon.. sedan körde vi in till staun där jag mötte Fiffi och gick på staun o shoppade lite. 13.30 gick färja till aspö.. KALAS!!!! Morfar fyllde år så då käkade vi jättegod mat och drack lite vin:)
Nu sitter Idis, Jag och Fiffi och dricker lite gott, ska snart ut en liten runda och kolla läget på staun. :) skoj skoj
Nu ska jag vara lite social med brudarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0