Leker med Fiffi :)

Idag när jag vakande gick jag ner til Fiffis jobb för att hälsa på lite grann. :)
Fick baguett och kaffelaffe och så sitter vi båda här med våra datorer och lökar lite... Vid 18 tiden ikväll ska Fiffi och ja på gympa i sparresalen.. Här ska det svettas minsann hihi. Har tjatat med syrran till att följa me ikväll, vilket kan bli väldans spännande.. 

HA HA Nös precis och det lät bara som ett pys, samtidigt som jag höll mig på huve för att ikke mitt diadem skulle flyga av. hehe såg lite roligt ut : ) Denna dagen e lite lagom flummig känner jag.
Gjorde föresten ett test på facebook om hur mycket tur jag hade idag.. Hmmm bara 21 % Hur kan detta komma sig?! Hmm kanske ligger något i detta..Har åkt på en förkylning, mina böcker får jag inte tag på och sen e ja lika bitter som jag allitd är hehe. Men lite skoj minsann.. Fiffiluren hon fick minsann 86% hehe fuskigt :)


I helgen, ja... vad händer då!? Slappa eller nått??? Ja det får jag se, tar dagarna som de kommer....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0