Kommer bli en lång dag

Igår somnade jag nog 01.15 eller nått och skulle upp vid 05.15 eller nått i den stilen. Igår var jag duktigt och la mej tidigt, men det funkar bara ibland. nåväl... När jag väl vaknade idag var det inga problem att ta sig upp utan jag traskade upp lugnt och fint.. men... som jag haft nu i nårra dagar... huvudvärk!Inte alls gytt! Hittade inga huvudväkstabletter elelr så idag får jag helt enkelt gilla läget. Fy säger ja... kanske ska gå inom apotektet eller nått när jag slutat.. kan ju inte konsentrera mig på det jag ska.. Måste till bibblan idag me! det är många bollar i luften nu i skolan.. Ska skriva om nån bok och koppla till en massa andra böcker och föreläsningar.

Nu sitter jag på "Falken" som ligger precis bredvid biblioteket i Kalmar och väntar på att de ska öppna så att ja kan gå in och lulla lite där. ska ha en föreläsning i deras distansstudio om mobbning och konflikthantering.. lagom roligt när man läst 15hp i det redan men men... kanske bra att ha till grupparbetet till i eftermiddag. Skulle kunna skita i föreläsningen men e jag redan uppe så  får man ju gå på det hihi.
har med mig världens godaste pannkakor till lunch.. hehe med rivna morötter i:) sedan mormors goda jag har för mig det är björnbärsmarmelad eller nått. Smarrigt! Klämde i mig 2 st igår efter jag kom hem från skolan. De satt inte fel nånstans.

Nähe snart öppnar bibblan, ska ta o fylla på min vattenflaska så att jag inte sitter och somnar på föreläsningen sen. Hoppas att ni får en toppendag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0