Det kunde jag nog listat ut

ja men givetvis skulle denna föreläsningen va onödig.. jag hade skrivit ut mina papper till föreläsningen och hon ut efter dom.. Så det var ingenting nytt som jag fick höra om man säger så! "Professionella samtal med eleven" så hette föreläsningen. 1 timmes lektion!!!!!!!!! Ni kan ju tänka er att jag sitter o hoppar vid datorn, vill bara hem!!!kl e 9.51.. bra.. bussen 12.15 nästa! Känner att mina horn börjar växa ut... det är i sådana här lägen man vill ha med sig bilen hit hehe. men men man får ju se den ljusa sidan.. Jag kommer upp tidigt på morronen! :) Men när ja kommer hem ska ja sätta in en massa grejer i pärmen o sen ska ja nog vila lite.. kanske träna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0