nu va det längesen...

well det har hänt mycket sen sist...
Det har tagit slut mellan mej och killen eller man kanske ska säga en paus.. så får man se om man hittar tillbaka till varandra. Men nu behövdes det en paus iallafall.

Lika mycket stress i skolan som vanligt, om det inte är värre dvs. Man ska skriva en sammanfattning o referera till litteraturen innan alla föreläsnings tillfällen, hur fan ska man hinna?! Både läsa litteraturen och hinna lämna in 2-3 dataskrivna sidor, enkelt radavstånd.. ja suck.. det är minsann inte lite och det kommer inte bli lugnare. Det är ett under att man inte gått in i väggen eller igenom väggen.. Det är fett jobbigt just nu på alla sätt och vis..
Ni skulle sett schemat, denna veckan har vatt dryg som fan.. man skulle kunna skippa vissa lektioner för att de inte har gett mig någonting sen en massa inlämningsuppgifter o fan o hans moster...

Träningen har inte fungerat så bra heller måste jag säga, när och vad ska jag träna för att allting ska falla på plats hmm det e en bra fråga som jag tänker på dagligen.. Man vill bli bra men då vill man gärna få den stöttningen från tränarna och vart är dom?! BORTA.. och en annan sak nu när jag ändå är på gnällhumör... Varför åka till öppna SM samma dag J*el, detta har jag diskuterat med dem tidigare men ingen som verkar lyssna på vad man säger.. men men.. ska ju bli spännande detta, jag kommer enbart skjuta för lagets skull och inget annat. Detta är ingen viktig tävling som läggs in på rankingen och tur är väl det...
Grejen e den, jag har inte tappat suget på att tävla eller träna, men tiden räcker knappt till för något förutom skolan då.. Mår så dåligt.. Man vill att allting ska falla på sin plats..alltid nått som tar stryk...

Förutom alla motgångar som är just nu känner jag att det kommer bli sjukt gott med helg. Efter tävlingen blir det till att åka till farmor och krister i småland. Ska ta tåget från sävsjö till älmhult :) längesen man åkte tåg men nu är det dax!! Ska sova där mellan lördag - söndag eventuellt söndag - måndag me hihi... En helg utan dator hehe hur ska detta gå!?

By the way, ikväll har jag färgat syrrans hår från blont till mörkt igen.. så nu svek hon blondiegänget (Jag, fiffi,amanda och siss) moahaha :) Men jag är nig inte så oskyldig heller men har inte färgat hela håret utan bara underhåret till ritkigt skrikrött moahhaha spännande...


Orolig som vanligt för allt och alla även för mig själv ibland...

HEEEEEEELLLLLG OCH SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0