vilken dag...

I fredags var man ledig från skolan men åkte upp i allafall för att göra klart en komplitering samt börja med C-uppsatsen. Emma och jag satte oss inne på bibblan och började skriva som bara den... Vid 5 blev ju utslängda från bibblan mer eller mindre hehe och Emma och jag bestämde oss för att gå bort till en annan byggnad för att äta, jaha.. där var det minsann stängt! Svinkallt var det me att gå mellan dessa byggnader...
Kom tillbaka till bibblan och gick istället in på "Falken" som ligger precis mittemot bibblan. Där va minsann dörren öppen så vi traskade in och fortsatte skriva på arbetet.  Skrev totalt 6 sidor av uppsatsen, alltid en bra början :)

Det började bli mörkare ute och vi satt där i godan ro och skrev, tills vi bestämde oss för att gå på toaletten.. När vi kom ut då hade en securitas bil pakerat utanför byggnaden och Emma och jag bara glodde på varandra och garvade...Han klev ur bilen och tog i handtaget till dörren, hehe byggnaden var låst och där satt vi och garvade... Vi hade helt glömt bort tiden 18.30 hade klockan blivit! vet inte om det va nån rutinkontroll eller om nått larm hade utlöst när vi satt där. He he ganska skoj att man lyckats bli inlåst i skolan :)
Sacuritas killen öppnade dörren och kollade på oss och sa: Ehh tjejer klockan e 18.30 och det är fredagkväll, vad gör ni inne på skolan? hehe vi svarade: hehehe vi glömde bort tiden, satt med vår uppsats och märkte inte att vi blev inlåsta förräns nu.

Efter denna pinsamma situation körde Emma ner mig till stationen för att möta upp hennes kille och Liam. :) Inne på stationen höll jag på o få tuppjuck! Var en massa snorungar som rökte inne i byggnaden så det va ju lagom skoj.... NOT! Men efter ett tag kom Martin upp till Kalmar och hämtade mig, supergulligt.. Thanks :) Efter denna dag var man helt slut och det tog inte så lång tid innan man somnade när man la ner huvet på kudden. Tog mej iofs ett bad när jag kom hem, det behövdes så frusen som jag var :) Rullade in mej i mitt varma goa täcke och somnade..

Vaknade 10.30 idag och åkte ut till Aspö för att chilla lite med päronen, superduper mys.. Har käkat kallops! Mumma, det var typ hur länge sen som helt jag käkade det. Efter det blev det lite kaffelaffe :)
Kom föresten nyligen hem från en cykeltur runt ön med hela familjen, va lagom kallt måste jag säga. Kändes som om det var tvärdrag genom hela huvet. Frös innan jag gick ut och det blev inte bättre när man kom ut. hehe men man fick röra på sig och det va ju brao.
Ikväll ska Idis hem till mig och mysa, kommer bli en tjejkväll :) Nu ska jag fortsätta vara lite social med familjen innan man åker in til stan igen för att busa med my ladies

                                                               Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0